11 sep
|
Fundació Iniciatives Solidàries
|
Rubí
11 sep
Fundació Iniciatives Solidàries
Rubí
Busquem incorporar un/a educador/a social titulat/ada per treballar en un Servei d’Acollida Residencial d’Urgència situat a Rubí, adreçat a col-lectius en situació de vulnerabilitat. La persona seleccionada s’encarregarà de l’acompanyament, supervisió i intervenció socioeducativa de les persones usuàries del centre. És imprescindible residir a la zona o voltants i disposar de vehicle propi per garantir la mobilitat fins al centre.
Supervisar i acompanyar les persones usuàries en les activitats quotidianes del centre. Fer el seguiment de les tasques assignades, fomentant l’autonomia personal. Controlar i gestionar els horaris i l’organització diària. Vetllar pel bon funcionament de l’espai i la convivència dins del centre. Garantir la presència i atenció continuada al recurs. Aplicar els protocols i procediments establerts pel servei. Participar en la implementació i el seguiment dels plans socials i/o educatius de les persones ateses.
- Experiència 1 anys. Es requereix experiència prèvia en l’àmbit socioeducatiu,
especialment en l’atenció a col-lectius en situació de vulnerabilitat. Es valorarà haver treballat en centres o recursos residencials, desenvolupant tasques d’acompanyament, seguiment de plans socioeducatius i intervenció en situacions conflicte.
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Proactivitat i iniciativa en el desenvolupament de les tasques diàries. Capacitat de resiliència i adaptació davant situacions complexes o canviants. Habilitats de mediació i resolució de conflictes. Capacitat de treball en equip i bones habilitats comunicatives. Compromís social i sensibilitat envers col-lectius en situació de vulnerabilitat.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres dades d'interès: S’ofereix contracte indefinit, jornada completa (40 hores setmanals), de dilluns a divendres, en torn de tarda (14:00 - 22:00 hores), amb un període de prova de 45 dies. La incorporació és immediata. És imprescindible residir a
📌 Educador/a Social (Rubí)
🏢 Fundació Iniciatives Solidàries
📍 Rubí