Administrativo/A Contratación Y Rrhh (Barcelona)

Administrativo/A Contratación Y Rrhh (Barcelona)

10 sep
|
Institut Europeu de la Mediterrània
|
Barcelona

10 sep

Institut Europeu de la Mediterrània

Barcelona

Requisits:

No es requereix experiència prèvia obligatòria, tot i que es valorarà favorablement una experiència mínima d’un any en llocs administratius o de suport a la gestió.

Experiencia, cualificaciones y habilidades interpersonales, ¿tiene todo lo necesario para triunfar en esta ocasión? Descúbralo a continuación.

Estar en possessió de la titulació: Títol de batxillerat, tècnic especialista, títol de formació professional de 2n grau o equivalent.

Es valoraran coneixements en tasques administratives, gestió documental, tramitació d’expedients, facturació, compres, contractació administrativa i suport en recursos humans.

Nivell de català i castellà C1 obligatori. No és requisit acreditar idiomes estrangers, tot i que es valorarà molt positivament disposar d’un bon nivell d’anglès parlat.





Bones habilitats per desenvolupar-se en entorns digitals i capacitat per utilitzar diferents tipus d’aplicatius informàtics i eines ofimàtiques.

Capacitat d’adaptació al canvi i predisposició per aprendre nous procediments, eines i circuits de treball.

Persona endreçada, curosa i amb una elevada atenció al detall.

Actitud responsable, proactiva i orientada a la resolució de tasques.

Capacitat per treballar en equip i coordinar-se amb diferents àrees i persones de l’organització.

Perfil polivalent, amb disposició per assumir tasques diverses de suport administratiu i serveis generals.

Què oferim:

Sou brut anual de 25.619,12 €.

Jornada laboral de 37,5 hores setmanals.

Jornada partida. xhfqzwm

Incorporació a un entorn de treball amb bon ambient laboral.

#J-18808-Ljbffr

📌 Administrativo/A Contratación Y Rrhh (Barcelona)
🏢 Institut Europeu de la Mediterrània
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administrativo/a contratación y rrhh (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administrativo/a contratación y rrhh (barcelona) / barcelona