Tècnic/a de Laboratori I+D (temporal 3 anys) - Viladrau

Tècnic/a de Laboratori I+D (temporal 3 anys) - Viladrau

09 sep
|
LIQUATS VEGETALS
|
Viladrau

09 sep

LIQUATS VEGETALS

Viladrau

Formaràs part de l’equip de R+D+i com a tècnic/a de laboratori, participant en projectes de desenvolupament i millora de productes. Seràs responsable d’executar assajos, preparar mostres, mantenir la traçabilitat dels experiments i col·laborar amb els equips de R+D, qualitat i producció per garantir resultats fiables i reproduïbles. Estem buscant una persona per incorporar en un projecte de 3 anys de durada.

Planificació i execució d’assajos: preparar, realitzar i documentar assajos fisicoquímics i microbiològics segons protocols establerts.

Preparació de mostres i reactius: fer la presa, l’homogeneïtzació i la preparació de mostres, així com la preparació i el control de reactius i solucions.

Registre i traçabilitat: emplenar informes, quaderns de laboratori i registres electrònics, assegurant la traçabilitat i el correcte arxiu de dades.

Manteniment i calibratge d’equips: executar manteniment de primer nivell, neteja i calibratge bàsic d’equips de laboratori comunicar avaries o necessitats de manteniment al servei tècnic.

Control de qualitat i validació: assistir en activitats de control intern, analitzar resultats, detectar no conformitats i proposar accions correctives sota supervisió del/de la responsable de R+D.





Seguretat i higiene: aplicar la normativa de seguretat al laboratori, utilitzar equips de protecció individual i respectar procediments de gestió de residus i bones pràctiques de laboratori (BPL).

Col·laboració i millora contínua: participar en reunions de projecte, aportar suggeriments per optimitzar mètodes i processos, i col·laborar en la implantació de noves metodologies analítiques.

A Liquats, estem compromesos amb la diversitat, l’equitat i la inclusió. Fomentem un entorn de treball respectuós i accessible, lliure de discriminació, on totes les persones tinguin les mateixes oportunitats.

Tots els nostres processos de selecció són imparcials i et convidem a presentar la teva candidatura mitjançant el currículum cec, amb la finalitat de garantir una selecció més objectiva i equitativa per a totes les persones, independentment de la seva identitat de gènere, orientació sexual, capacitats o altres característiques personals. Oferta de treball a la comarca Osona

Valorarem formació vinculada a indústria agroalimentària, biotecnologia o similar

Valorarem formació en sistemes de gestió de qualitat alimentària

📌 Tècnic/a de Laboratori I+D (temporal 3 anys) - Viladrau
🏢 LIQUATS VEGETALS
📍 Viladrau

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a de laboratori i+d (temporal 3 anys) - viladrau / viladrau

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a de laboratori i+d (temporal 3 anys) - viladrau / viladrau