Busquem Comercial Per Al Mercat Nacional (Subirats)

Busquem Comercial Per Al Mercat Nacional (Subirats)

08 sep
|
Albet i Noya
|
Subirats

08 sep

Albet i Noya

Subirats

AAlbet i Noya , celler familiar del Penedès i pioner en viticultura ecològica des de ****, busquem incorporar una persona a l'equip comercial per continuar fent créixer el nostre projecte al mercat nacional.
Som una empresa certificadaB Corpi entenem que la manera com fem les coses és tan important com els resultats: treballem per elaborar bons vins, però també per generar un impacte positiu en les persones, el territori i el sector.Què faràs?
Representar i comercialitzar els vins d'Albet i Noya al mercat nacional.
Desenvolupar i consolidar relacions amb distribuïdors, restauració, sommeliers i botigues especialitzades.
Acompanyar els equips comercials dels nostres distribuïdors, aportant coneixement del producte i del projecte.
Participar en tastos, fires, presentacions i esdeveniments del sector.
Ser una de les persones que expliqui i representi el projecte Albet i Noya davant dels nostres clients.Què busquem?
Una persona apassionada pel món del vi i la gastronomia.
Experiència comercial en el canal HORECA, distribució o botiga especialitzada.
També valorarem especialment experiència prèvia en restauració o sommelleria.
Capacitat per crear relacions de confiança i treballar amb una visió de llarg termini.




Iniciativa, autonomia i capacitat de treballar en equip.
Bones habilitats de comunicació, negociació i organització.
Sensibilitat pels valors de sostenibilitat, territori i consum responsable.
Disponibilitat per viatjar de manera habitual dins del territori nacional.
Carnet de conduir.Què oferim?
Incorporar-te a unceller familiar, independent i amb més de 45 anys de trajectòria en viticultura ecològica .
Formar part d'un projecte amb una clara aposta per la qualitat, la gastronomia, la innovació i la sostenibilitat.
Un entorn de treball proper, amb autonomia i contacte directe amb els diferents equips del celler.
Salari fix competitiu més variable per objectius.
Cotxe d'empresa, ordinador i telèfon.
Dietes i despeses de viatge.
Possibilitats de desenvolupament professional dins de l'empresa.Busquem una persona que no només vulgui vendre vi, sinó que tingui ganes deconstruir relacions, generar confiança i ajudar-nos a explicar cap on creiem que ha d'anar el vi .
Si creus que pots encaixar en el projecte, ens agradarà conèixer-te.
També ens pots enviar el teu CV a ******

📌 Busquem Comercial Per Al Mercat Nacional (Subirats)
🏢 Albet i Noya
📍 Subirats

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: busquem comercial per al mercat nacional (subirats) / subirats

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: busquem comercial per al mercat nacional (subirats) / subirats