, defensa de l’educació equitativa a Catalunya, busca cap de projecte expert en polítiques educatives per reforçar la seva capacitat de generar coneixement útil per a la incidència política i social.
Inscríbase veloz, consulte la descripción completa desplazándose hacia abajo para conocer todos los requisitos de este puesto.
Treballarà principalment a l’estratègia d’estudi i reducció de l’abandonament escolar prematur i crearà productes com informes i policy briefs.
La feina implica liderar equips, coordinar xqbhyrx recerca i facilitar col·laboracions amb experts i aliats, amb una orientació clara cap a l’incidència
J-18808-Ljbffr
📌 Cap de Polítiques Educatives i Generació de Coneixement (Barcelona)
🏢 Equitat.org
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.