COMERCIAL (SECTOR RESTAURACIÓ) (Gerona)

COMERCIAL (SECTOR RESTAURACIÓ) (Gerona)

07 sep
|
Marlex People
|
Gerona

07 sep

Marlex People

Gerona

Des de Marlex Professionals estem col·laborant amb unaDescubra más sobre las tareas diarias, las responsabilidades generales y la experiencia requerida para esta oportunidad desplazándose hacia abajo ahora.important empresa del sector de la restauració i equipament per a hostaleria , ubicada a la província deGirona , que es troba en cerca d’un/aComercialper incorporar-se al seu equip:Quina serà la teva missió?Captació de nous clients:identificar i contactar amb potencials clients del sector de la restauració i l’hostaleria.Gestió de cartera:mantenir i fidelitzar la cartera de clients existent, detectant noves oportunitats de negoci.Assessorament comercial:assessorar els clients sobre les diferents solucions i productes disponibles segons les seves necessitats.Visites comercials:realitzar visites presencials a clients i potencials clients dins de la zona assignada.Seguiment d’ofertes:elaborar pressupostos,



fer-ne el seguiment i negociar les condicions comercials.Desenvolupament de negoci:detectar noves oportunitats de mercat i contribuir al creixement de les vendes de la companyia.Què oferim?Incorporació estable:projecte professional amb vocació de continuïtat dins d’una empresa consolidada.Contracte indefinit:incorporació directa a l’empresa.Salari competitiu:retribució fixa més variable vinculada als objectius comercials.Vehicle d’empresa:disponibilitat de vehicle per poder realitzar les visites comercials.Zona de treball:gestió comercial principalment a la província de Girona.Desenvolupament professional:oportunitat de créixer professionalment dins d’una empresa en expansió.Ets el/la candidat/a adecuado si...Tensexperiència prèvia en vendes o desenvolupament de negoci , preferiblement dins del sector de la restauració, hostaleria o distribució.Disposes d’un perfilclarament comercial , orientat a la captació i fidelització de clients.Tens boneshabilitats comunicatives i de negociació .Ets una personaproactiva, autònoma i orientada a resultats .Tens disponibilitat per realitzarvisites comercialsi desplaçar-te per la zona de Girona. xkdbapo Disposes decarnet de conduiri et motiva treballar en un entorn dinàmic i amb contacte constant amb clients.

📌 COMERCIAL (SECTOR RESTAURACIÓ) (Gerona)
🏢 Marlex People
📍 Gerona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: comercial (sector restauració) (gerona) / gerona