05 sep
|
Grup Montaner
|
Madrid
05 sep
Grup Montaner
Madrid
A Grup Montaner, cosnultora especialitzada en selección i desenvolupament de talent, estem col·laborant amb una empresa especialitzada en el diseny, fabricación i instal·lació d’estructures inflables i solucions d’arquitectura textil a mida. Actualment, amb motiu de seguir consolidant la seva activitat, cerquen incorporar un/a: Enginyer/a de Diseny de Producte Industrial
Funcions:
Gestió integral de projectes Signatura de projectes (clau per licitacions públiques) Oficina tècnica : càlcul d’estructures, disseny de plànols, elaboració de documentació tècnica i validació de solucions des del punt de vista enginyer/tècnic Interlocució amb el client Coordinació interna i amb producció Control econòmic Documentació i Qualitat Requisits:
Enginyer/a (preferiblement) o arquitecte tècnic/a Experiència i trajectòria:
4–5 anys mínim d’experiència. Col·legiat/da (important per poder signar projectes i treballar amb licitació pública) Coneixements en: CAD, 3D i eines de disseny, càlcul d’estructures Experiència en entorn industrial (sobre tot part mecànica) Domicili Girona província. S’ofereix:
Rang retributiu segons experiència aportada, orientativament 40.000-50.000€ bruts anuals Posició sólido, contracte indefinit amb possibilitat de trajectòria i créixer professionalment Empresa consolidada en el seu sector ES RESPECTARAN LES VACANCES D’ESTIU, L’EMPRESA TANCA DUES SETMANES A L’AGOST
#J-18808-Ljbffr
📌 Enginyer/a de Diseny de Producte (Madrid)
🏢 Grup Montaner
📍 Madrid