Director/A De Producció (Mislata)

Director/A De Producció (Mislata)

04 sep
|
Intac Vic Recursos Humans
|
Mislata

04 sep

Intac Vic Recursos Humans

Mislata

Per a important grup industrial alimentari, ubicat al litoral central català, busquem un/a DIRECTOR/A DE PRODUCCIÓ . Es responsabilitzarà de supervisar la producció de planta de nova creació, així com de participar en l’optimització d’aquesta, respectant sempre les bones pràctiques de manipulació i reportant de forma directa al Director General. FUNCIONS: 1. Supervisió i optimització de la producció per produir de forma eficient la quantitat suficient de producte per servir el 100% de les comandes i minimitzar l’excedent de producte envasat en estoc per vendre. Les tasques són: - Supervisar la planificació de la producció - Seguiment i control de la producció - Identificar, quantificar, avaluar i optimitzar les despeses de producció - Control de merma - Analitzar, optimitzar i millorar de forma contínua els procediments i els processos productius - Seguiment i optimització dels índexs de productivitat - Seguiment de les aturades (hores improductives)2. Gestió de les incidències internes i externes: - Controlar i gestionar les incidències relacionades amb la producció - Participar i gestionar equips de treball multidisciplinars, formats per membres de diversos departaments per treballar conjuntament en resoldre incidències i evitar-ne la repetició. - Gestionar les incidències de client que afectin la producció - Coordinar la supervisió i optimització de les aturades (hores improductives)3. Gestió del personal:



- Definir els llocs de treball - Organitzar el personal per torns - Estructurar la plantilla - Pla de formació - Definir el calendari de vacances - Puntualitat i absències 4. Gestió documental: - Mantenir actualitzades les DPT i l’organigrama - Mantenir actualitzada i revisada la documentació dels processos i procediments de producció - Mantenir actualitzada i revisada la documentació de manteniment - Mantenir actualitzada i revisada la documentació de l’operativa de producció - Integrar les eines de gestió de producció al sistema informàtic 5. Pla de cultura de qualitat: Participar activament en la difusió i implementació de la cultura de qualitat a planta 6. Assistència a reunions: - Direcció de producció - Coordinació de producció - Coordinació de manteniment - Producció i qualitat - General de planta IMPRESCINDIBLE: Experiència en àrea de producció de plantes industrials (preferiblement en entorns d'alt creixement i/o en el sector alimentari) Coneixements i experiència en processos industrials de fabricació de productes alimentaris Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi Domini d'ofimàtica Domini de català i castellà Capacitat i aptitus pel treball en equip, gestió i lideratge de projectes. PREFERIBLE: Formació en Enginyeria Agroalimentària, Enginyeria industrial, CFGS Indústries alimentàries o similar. Coneixements de manteniment industrial en indústria alimentària Residència a la comarca de La Selva o comarques limítrofes S'OFEREIX: Incorporació a grup empresarial amb ambiciós pla d'expansió Retribució competitiva i negociable segons perfil Possibilitats de promoció

📌 Director/A De Producció (Mislata)
🏢 Intac Vic Recursos Humans
📍 Mislata

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: director/a de producció (mislata) / mislata

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: director/a de producció (mislata) / mislata