04 sep
|
REHAU INDUSTRIAL SOLUTIONS SPAIN
|
El Bajo Ebro
04 sep
REHAU INDUSTRIAL SOLUTIONS SPAIN
El Bajo Ebro
Es necessita un/a peó de fabricació per a muntar productes de manera segura i d'acord amb els estàndards de qualitat, seguint les especificacions establertes
Muntar manualment peces i components d'acord amb les instruccions, utilitzant eines i equips fàcils de manipular, assegurant el posicionament correcte, la integritat i el bon estat dels components. Fer inspeccions bàsiques (decisions de sí/no) d'acord amb les instruccions d'inspecció, documentant-ne els resultats quan sigui necessari, identificant defectes evidents i informant-ne. Complir totes les normatives de salut i seguretat i de prevenció d'accidents. Realitzar tasques senzilles de retreball o correcció (p. ex., substitució de peces o ajustaments menors) amb el suport del tècnic de muntatge.
Realitzar tasques bàsiques de manteniment i neteja de la posada de treball i l'equipament d'acord amb les instruccions establertes.
- Experiència 1 mesos. No es requereix experiencia però si que es valorarà experiencia en entorns productius industrials
- PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA AMB TÍTOL
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1512' fins a '1622'
- Altres dades d'interès: Horari de treball a torns rotatius (mati-nit-tarda). Incorporació inmediata. Formació continua a càrrec de l'empresa.
📌 PERSONAL DE FABRICACIÓ(H/D) (El Bajo Ebro)
🏢 REHAU INDUSTRIAL SOLUTIONS SPAIN
📍 El Bajo Ebro