Jefe operaciones transporte (Tàrrega)

Jefe operaciones transporte (Tàrrega)

03 sep
|
Ondara Logistica
|
Tàrrega

03 sep

Ondara Logistica

Tàrrega

Descripció del lloc

Busquem un/a Cap d’Operacions – Transport Nacional per liderar i coordinar l’operació de transport nacional, assegurant un servei eficient, rendible i de qualitat.

La persona seleccionada tindrà un paper clau en la consolidació i evolució del model operatiu, coordinant els equips de tràfic, planificació, flota i subcontractació, i treballant de manera transversal amb les àrees de Comercial i Direcció.

Responsabilitats principals

Definir i implantar el model i la manera de treballar del transport nacional.

Millorar productivitat, rendibilitat, ocupació de flota i quilòmetres en buit.

Definir els principals KPIs operatius i fer-ne el seguiment.

Analitzar desviacions i impulsar plans de millora.

Liderar, organitzar i desenvolupar l’equip operatiu, definint objectius, responsabilitats i prioritats.

Fer el seguiment del rendiment de l’equip, detectar necessitats i prendre decisions orientades a millorar-ne la productivitat.

Treballar conjuntament amb Comercial i Direcció per alinear l’operació amb les necessitats del negoci.

Impulsar una cultura de millora contínua, eficiència i orientació a resultats.

Perfil buscat

Requisits específics del lloc

Experiència contrastada en posicions de responsabilitat operativa en empreses del sector del transport nacional per carretera, aportant coneixement de diferents models organitzatius i operatius, bones pràctiques i casos d’èxit.





Es busca una persona capaç d’aportar una visió nova i contrastada del sector, qüestionar constructivament els models existents i incorporar metodologies i solucions que hagin demostrat la seva eficàcia en altres organitzacions.

Es requereix també experiència en la gestió de flota pròpia i d’equips operatius.

Capacitat per analitzar dades, treballar amb KPIs i prendre decisions basades en resultats.

Visió integral del negoci i de l’operació.

Capacitat per qüestionar constructivament els models existents i proposar noves formes de treball.

Capacitat d’organització, planificació i priorització.

Comunicació clara i capacitat de coordinació transversal.

Iniciativa, autonomia i empenta.

Orientació a resultats i millora contínua.

Capacitat per desenvolupar les persones i, alhora, exigir resultats.

Busquem, en definitiva, un/a professional amb experiència sòlida en el sector, capaç d’aportar coneixement, criteri i noves solucions per fer evolucionar l’operació.

Què oferim?

Projecte logístic ambiciós, estable i en creixement.

Una posició de responsabilitat i amb capacitat d’influència sobre el model operatiu.

Formar part d’un entorn amb visió global i capacitat d’evolució.

Bon ambient de treball.

Salari competitiu.

Assegurança mèdica privada opcional.

Estàs preparat/da per assumir un nou repte i formar part d’un equip amb visió global?

Envia’ns el teu CV i explica’ns què et motiva d’aquesta oportunitat.

📌 Jefe operaciones transporte (Tàrrega)
🏢 Ondara Logistica
📍 Tàrrega

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: jefe operaciones transporte (tàrrega) / tàrrega

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: jefe operaciones transporte (tàrrega) / tàrrega