Alzamora Packaging cerca un professional per a l’equip d’Atenció al Client i Pressupostos, qui donarà suport en la gestió administrativa i comercial dels projectes dels clients.
¿Está pensando en solicitar este empleo? No se demore, desplácese hacia abajo y envíe su solicitud lo antes posible para no perder la ocasión.
Coordinarà entre el client i les departaments interns, assegurant una atenció àgil i la correcta elaboració dels pressupostos.
La persona seleccionada tindrà responsabilitats en seguiment de pressupostos, informació xqbhyrx de terminis i incidències, i haurà de coordinar-se amb Comercial, Producció, Compres, Preimpresso i
#J-18808-Ljbffr
📌 Professional d'Atenció al Client i Pressupostos (Sant Joan les Fonts)
🏢 ALZAMORA PACKAGING
📍 Sant Joan les Fonts
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.