Monitores de menjador-vetlladores (España)

Monitores de menjador-vetlladores (España)

02 sep
|
Xino-Xano Associació de Lleure
|
España

02 sep

Xino-Xano Associació de Lleure

España

País

España

Provincia

Barcelona - Barcelona

Fecha límite Inscripción

12/11/2026

Categoría

Atención Directa, Personal de servicio

Tipo de oferta

Orientada a personas con discapacidad

Crear alerta

Crear alerta

Recibe alertas de ofertas de empleo según tus preferencias directamente en tu email

Acepto la Política de privacidad .

Crear
Cerrar

Información de la ONG
Xino-Xano Associació de Lleure

Valoración

(0 valoraciones) info

% de respuesta: 16,49% info

Objetivo

A Xino-Xano entenem el lleure com una eina educativa i de transformació social. Treballem per crear espais inclusius, participatius i respectuosos, on cada infant i jove se senti acompanyat, escoltat i valorat. Promovem la convivència, la cooperació, l’autonomia i la responsabilitat, fomentant el creixement personal i col·lectiu a través del joc, la creativitat i les experiències compartides. Apostem per una educació basada en els valors, la igualtat d’oportunitats i el compromís amb la comunitat i l’entorn.

Entre les tasques hi haurà l’acompanyament durant l’àpat, el foment d’hàbits d’autonomia, higiene i alimentació saludable, així com la dinamització d’activitats i jocs durant l’estona de lleure. També haurà de fomentar una bona convivència entre els infants i treballar coordinadament amb la resta de l’equip educatiu.

Busquem una persona responsable, dinàmica, amb iniciativa i amb ganes de treballar amb infants, que comparteixi els valors educatius i comunitaris de Xino-Xano.

Perfil:
A Xino-Xano apostem pel treball cooperatiu, la igualtat i el respecte com a pilars fonamentals de la nostra manera de treballar.



Creiem en la importància de sumar esforços, compartir responsabilitats i treballar en equip per assolir objectius comuns.

Busquem persones responsables, dinàmiques, actives i amb iniciativa, amb capacitat per treballar en equip i coordinar-se amb altres professionals. Persones sensibles i compromeses amb l’educació en valors, la inclusió, la igualtat d’oportunitats i el respecte, capaces de gestionar grups d’infants i fomentar una bona convivència.

Valorem especialment la capacitat d’adaptació a les diferents necessitats dels infants, així com les ganes d’aprendre i de formar part d’un projecte educatiu i comunitari. Es valorarà disposar del títol de monitor/a de lleure o de formació relacionada amb l’àmbit educatiu.

Promovem un entorn on totes les persones siguin escoltades, valorades i tractades amb respecte, independentment del seu origen, gènere, cultura, capacitats o circumstàncies personals. Entenem la diversitat com una oportunitat per aprendre els uns dels altres i construir, conjuntament, espais més justos, inclusius i respectuosos.

Competencias:
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Optimismo y entusiasmo, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacidad de Negociación

Nivel:
Empleado

Tipo de contrato:
Media jornada

Duración:
Sin especificar

Salario:
Entre 12.000 y 18.000 € bruto/anual

Estudios mínimos:
Bachillerato

Experiencia mínima:
Al menos 1 año

Fecha de inicio:
08/09/2026

Fecha finalización de la actividad:
22/06/2027

Nº de vacantes:
15

📌 Monitores de menjador-vetlladores (España)
🏢 Xino-Xano Associació de Lleure
📍 España

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: monitores de menjador-vetlladores (españa) / españa

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: monitores de menjador-vetlladores (españa) / españa