02 sep
|
Publidaser
|
Granollers
02 sep
Publidaser
Granollers
Busquem incorporar un/a comercial de publicitat. Persona amb perfil comercial per formar part del nostre equip i ajudar-nos a ampliar la cartera d’anunciants dels nostres diaris digitals i mitjans de comunicació comarcals. La seva principal funció serà contactar telefònicament amb empreses, comerços i professionals, presentar-los les diferents opcions publicitàries dels nostres mitjans i fer el seguiment comercial dels possibles clients.
Busquem una persona que vulgui incorporar-se a un projecte estable i créixer amb nosaltres, treballant directament amb empreses i comerços de la zona.
Contacte telefònic amb empreses i comerços. Captació de nous anunciants. Presentació de les diferents opcions de publicitat i promoció. Preparació i seguiment de propostes comercials. Seguiment de clients potencials i cartera de clients. Organització i registre de l’activitat comercial.
- català (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
- Competències / coneixements:
Busquem una persona comunicativa, constant i amb iniciativa, amb facilitat per parlar amb empreses i comerços i amb orientació comercial. Es valorarà experiència en vendes, captació de clients, publicitat, telemàrqueting o mitjans de comunicació, tot i que valorarem especialment l’actitud, les ganes d’aprendre i la capacitat comercial.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada intensiva
- Altres dades d'interès: Què oferim? Sou fix + comissions per resultats. Lloc de treball sólido. Horari de matins, de dilluns a divendres. Bon ambient de treball i equip proper. Formació sobre els nostres mitjans i productes publicitaris. Possibilitat de desenvolupar i consolidar una cartera pròpia de clients. Incorporació a una empresa vinculada a la comunicació, la publicitat i el comerç local.
📌 COMERCIAL DE PUBLICITAT PER A MITJANS DIGITALS (Granollers)
🏢 Publidaser
📍 Granollers