Líder De Producció – Secció De Lloms (Les)

Líder De Producció – Secció De Lloms (Les)

02 sep
|
EMBUTIDOS CASEROS COLLELL
|
Les

02 sep

EMBUTIDOS CASEROS COLLELL

Les

Embutidos Caseros Collell SL, empresa dedicada a l'elaboració de productes alimentaris, busca una persona per assumir la responsabilitat de l'àrea de Lloms, amb capacitat per organitzar el dia a dia de la producció i liderar un equip d'aproximadament 40 persones.
El lloc ofereix una entrada fiable dins d'una empresa en creixement, amb jornada completa i horari partit, on s'espera experiència en lideratge i gestió de personal, així com capacitat de prendre decisions en situacions variables.
#J-18808-Ljbffr

📌 Líder De Producció – Secció De Lloms (Les)
🏢 EMBUTIDOS CASEROS COLLELL
📍 Les

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: líder de producció – secció de lloms (les) / les