PROFESSOR/PROFESSORA DE IOGA PER A GENT GRAN (Parets)

PROFESSOR/PROFESSORA DE IOGA PER A GENT GRAN (Parets)

01 sep
|
Plus9sport
|
Parets

01 sep

Plus9sport

Parets

Cerquem un/a Professor/professora de Ioga per a Gent Gran per incorporar-se a un programa municipal d'activitat física a Parets del Vallès.La persona seleccionada serà responsable d'impartir sessions de ioga adaptades a persones grans, amb l'objectiu de millorar la mobilitat, l'equilibri, la flexibilitat, la respiració i el benestar general dels participants, adaptant la pràctica a les seves necessitats i capacitats.Busquem una persona amb vocació per la promoció de la salut i el benestar, amb capacitat per conduir grups en un entorn segur, proper i motivador.

Si desea conocer los requisitos para este puesto, siga leyendo para obtener toda la información relevante.
Detall de les funcions del lloc de feina

-

- Impartir sessions de ioga adreçades a persones grans, adaptant la pràctica a les característiques i necessitats dels participants.

- Planificar, preparar i desenvolupar les sessions d'acord amb la programació establerta.

- Fomentar la mobilitat, la flexibilitat, l'equilibri, la respiració i el benestar físic i emocional dels participants.

- Vetllar per la correcta execució de les postures i exercicis, garantint la seguretat durant les sessions.

- Adaptar les activitats al nivell funcional de cada grup, afavorint una pràctica accessible i inclusiva.

- Crear un ambient tranquil, respectuós i estimulante que afavoreixi la participació i la continuïtat dels usuaris.

- Controlar l'assistència i comunicar les incidències que es puguin produir durant el desenvolupament de les activitats.

- Coordinar-se amb la persona responsable del servei i complir la programació establerta.





- Complir els protocols de funcionament i les directrius del servei municipal.

-

- Experiència 1 anys. Es requereix una experiència mínima d'un any en la impartició de classes de ioga. Es valorarà especialment l'experiència amb persones adultes i gent gran, així com la capacitat d'adaptar la pràctica als diferents nivells, necessitats i capacitats dels participants.

- Competències / coneixements: Es valorarà especialment disposar de formació complementària acreditada en algun dels àmbits següents:

-

- Ioga per a gent gran.

- Ioga adaptat.

- Activitat física i salut.

- Mobilitat, flexibilitat i equilibri.

- Prevenció de lesions.

- Primers auxilis.

- Suport Vital Bàsic (SVB).

- Ús de desfibril·lador extern automatitzat (DEA).

- Activitat física adaptada.

- Patologies cròniques.

També es valoraran les competències següents:

-

- Capacitat per adaptar les sessions a diferents nivells i capacitats funcionals.

- Habilitats comunicatives i tracte proper amb les persones participants.

- Empatia, responsabilitat i autonomia.

- Capacitat de dinamització de grups.

- Treball en equip.

Es valorarà positivament aportar els certificats de la formació complementària, amb indicació del contingut del curs, l'entitat formadora i el nombre d'hores realitzades. xcskxlj

Condicions del lloc de treball

-

- Altres dades d'interès: Incorporació prevista: setembre de 2026.Contracte laboral a jornada parcial.Durada prevista del servei: setembre de 2026 – juliol de 2027

#J-18808-Ljbffr

📌 PROFESSOR/PROFESSORA DE IOGA PER A GENT GRAN (Parets)
🏢 Plus9sport
📍 Parets

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: professor/professora de ioga per a gent gran (parets) / parets