L'Oficina de Treball del SOC cerca Enginyer/a de recerca i desenvolupament amb discapacitat ≥33% per liderar projectes en la platforma de diagnòstic.
Lea el resumen de esta posibilidad para comprender qué habilidades, incluidas las habilidades interpersonales relevantes y el dominio de paquetes de software, se requieren.
Treballaràs en fases de disseny i validació, liderant tasques de resolució de problemes i millora contínua. xqbhyrx
La formació requerida inclou Llicenciatura o grau en física/enginyeria biomèdica, màster o doctorat, i experiència en diagnòstic mèdic o sectors regulats.
📌 Enginyer/a R+D en Microfluídica i Materials (Bellprat)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Bellprat
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.