Tècnic/a R+D alimentari (Madrid)

Tècnic/a R+D alimentari (Madrid)

29 ago
|
Dades De L´Empresa Ocultes Verificada
|
Madrid

29 ago

Dades De L´Empresa Ocultes Verificada

Madrid

Descripción:
Empresa del sector lacti especialitzada en l’elaboració de productes fermentats busca incorporar un/a Tècnic/a d’R+D per formar part de l’equip de desenvolupament de producte.

La persona seleccionada participarà en projectes de creació, millora i optimització de productes, especialment kefir i altres productes lactis fermentats, des de les primeres proves fins a la seva implantació en producció.

Entre les seves funcions hi haurà la preparació i seguiment de proves de formulació, l’avaluació de matèries primeres i ingredients, el control dels diferents paràmetres del producte, la realització de proves pilot i industrials i el seguiment de l’estabilitat i vida útil.

També participarà en l’anàlisi dels resultats, elaboració de documentació tècnica i coordinació amb Producció i Qualitat per assegurar que els nous desenvolupaments siguin viables a escala industrial.

Busquem una persona que combini coneixement tècnic amb una mentalitat pràctica i que tingui interès per experimentara, provar i transformar idees en productes reals.





Experiència prèvia en R+D o desenvolupament de producte dins del sector alimentari.

Coneixements en productes lactis, fermentació, cultius o kefir.

Experiència en realització de proves pilot i industrialització de nous productes.

Coneixements en formulació, anàlisi sensorial i vida práctico del producte.

Coneixements de normativa i seguretat alimentària.

Experiència en entorns productius o de planta.

Busquem una persona curiosa, analítica i pràctica, amb interès pel desenvolupament de nous productes alimentaris i ganes de participar activament en projectes d’innovació.

Formació universitària relacionada amb ciència i tecnologia dels aliments, enginyeria alimentària, biotecnologia o similar.

Interès pel desenvolupament i innovació de productes alimentaris.

Capacitat d’anàlisi, organització i seguiment de proves.

Capacitat per treballar tant en laboratori/proves com en contacte directe amb producció.

Disponibilitat per treb

📌 Tècnic/a R+D alimentari (Madrid)
🏢 Dades De L´Empresa Ocultes Verificada
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a r+d alimentari (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a r+d alimentari (madrid) / madrid