CURS 26-27. BCN. PROFESSOR/A DE PROJECTE HUMANÍSTIC, RELIGIÓ I CASTELLÀ. ESO (Barcelona)

CURS 26-27. BCN. PROFESSOR/A DE PROJECTE HUMANÍSTIC, RELIGIÓ I CASTELLÀ. ESO (Barcelona)

29 ago
|
Fundació Jesuïtes Educació
|
Barcelona

29 ago

Fundació Jesuïtes Educació

Barcelona

CURS 26-27. BCN. PROFESSOR/A DE PROJECTE HUMANÍSTIC, RELIGIÓ I CASTELLÀ. ESO (Jornada completa)

Resum

Busquem educadors/es amb vocació i compromís per l'educació, que tinguin un projecte vital propi amb un fort component humanístic i de compromís social.

Professors/es amb inquietud per la innovació pedagògica, disposats a treballar en equip, de forma col·laborativa, flexible i motivats per l'aprenentatge continu.

Persones referents, capaces de transmetre valors cristians, que vulguin acompanyar a l'alumnat i ajudar-los a créixer en totes les seves dimensions intel·lectual, emocional i espiritual.

T’incorporaràs a l'etapa d'ESO de l'escola, t'integraràs a l'equip docent i treballant cooperativament et responsabilitzaràs de:

Guiar l’alumnat a través dels programes i projectes, mitjançant un aprenentatge competencial, experiencial i basat en la innovació.

Acompanyar l’alumnat en la construcció d’una escala de valors forta que els permeti prendre les primeres decisions a nivell acadèmic i dotar-los d’una sòlida base competencial.





Avaluar els processos d'aprenentatge de l'alumnat de manera continuada i amb la seva pròpia participació activa, de manera que pugui regular el seu procés d’aprenentatge.

Assegurar una formació humana que permeti donar resposta a les diferents realitats de la societat i als reptes del món integral.

Assegurar-se una formació pedagògica permanent, innovadora i de qualitat.

Requisits

Llicenciatura o Grau de l'àmbit social-humanístic, preferentment Història.

Titulació de CAP (Certificat d'Aptitud Pedagògica) o Màster en ensenyament de Professorat.

Titulació que acrediti per poder impartir la matèria de Castellà.

Nivell C de Català o equivalent.

Disposar del certificat negatiu d'antecedents de naturalesa sexual.

Conèixer i voler educar en la missió i valors de Jesuïtes Educació i de la Companyia de Jesús.

Habituat a l'ús de les eines TIC i recursos digitals aplicats a l'aula.

📌 CURS 26-27. BCN. PROFESSOR/A DE PROJECTE HUMANÍSTIC, RELIGIÓ I CASTELLÀ. ESO (Barcelona)
🏢 Fundació Jesuïtes Educació
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: curs 26-27. bcn. professor/a de projecte humanístic, religió i castellà. eso (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: curs 26-27. bcn. professor/a de projecte humanístic, religió i castellà. eso (barcelona) / barcelona