25 ago
|
Optinoos
|
Barcelona
25 ago
Optinoos
Barcelona
Enginyer, Arquitecte o arquitecte tècnic o màster de sostenibilitat o similar amb, al menys, un any d’experiència laboral, preferiblement en Obra.
HABILITATS TÈCNIQUES REQUERIDES
oTitulació en enginyeria o arquitectura.
oDomini d'Autocad.
oAl menys un any d’experiència treballant amb certificacions ambientals: LEED i/o BREEAM.
oIdiomes: Castellà (C1), es valorarà català (C1) i anglès (C1).
HABILITATS TÈCNIQUES VALORABLES
oExperiència en gestió d'obra oConeixements de Taxonomia Europea oConeixements d’Anàlisis de Cicle de vida oMàster en energies renovables, sostenibilitat o similar O màster en Control d'instal·lacions o Facility Manager oConeixements bàsic de simulació energètica amb HULC i/o altres programes de simulació energètica (equest, Design Builder,
etc.) i simulació lumínica (Dialux, Design Builder, etc.)
oConeixements bàsics de BIM oConeixements de disseny de HVAC i/o en disseny elèctric i control
HABILITATS PERSONALS REQUERIDES
oPersona comunicativa, amb iniciativa, que li agradi treballar en equip, polivalent i amb ganes d'aprendre oCapacitat de treball en multi tasca, autogestió del temps, treball sota pressió i de forma independent oPermís de residencia i treball en vigor.
HABILITATS PERSONALS VALORABLES
oParticipació en voluntariat o projectes solidaris
📌 Arquitecto técnico (Barcelona)
🏢 Optinoos
📍 Barcelona