AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA AMB FRANCÈS. (REF (Barcelona)

AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA AMB FRANCÈS. (REF (Barcelona)

25 ago
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Barcelona

25 ago

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

Barcelona

Empresa ubicada a Mercabarna precisa un/una auxiliar administratiu/iva amb francès, coneixement avançat nivell C2 MCER. Contracte indefinit, jornada completa de 9-18h, amb els descansos reglamentaris. Renumeració 1800€/mes bruts per 14 pagues.
Registre i arxiu de documentació administrativa i comercial. Introducció i actualització de dades de comandes i proveïdors. Seguiment administratiu de comandes i entregues. Suport a l’àrea de compres. Comunicació i seguiment amb proveïdors internacionals, especialment francesos. Suport als responsables d’administració i operacions. Suport progressiu a l’àrea tècnica. Coneixement avançat de francès. C2 MCER.

- Experiència 24 mesos.



2 anys desenvolupant tasques similars amb francès parlat i escrit.
- títol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
- francès (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: El coneixement avançat de francès és un requisit imprescindible per establir relacions comercials amb els proveïdors francesos i pel seguiment de comandes.
- Disponibilitat per viatjar

- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1800
- Altres dades d'interès: Flexibilitat horària

📌 AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA AMB FRANCÈS. (REF (Barcelona)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: auxiliar administratiu/iva amb francès. (ref (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: auxiliar administratiu/iva amb francès. (ref (barcelona) / barcelona