22 ago
|
Fundaci
|
Lérida
T’agradaria formar part d’un projecte amb impacte social i contribuir al benestar de les persones?A la Fundació ASPROS busquem auxiliars d'infermeria. Professionals amb vocació d’atenció i cura de les persones per incorporar-se als nostres serveis residencials de Lleida i comarca.La teva missió serà acompanyar i donar suport a les persones ateses en el seu dia a dia, promovent el seu benestar, la seva autonomia i la seva qualitat de vida.
¿No sabe con seguridad qué habilidades necesitará para esta posibilidad? Simplemente lea la descripción completa a continuación para obtener una idea clara de los requisitos del candidato.
Detall de les funcions del lloc de feinaDonar l’ajut necessari, quant a l’ensenyament i el manteniment d’hàbits d’alimentació, d’ordre i neteja, i adaptar-se a les necessitats de cada persona.Fer, supervisar i vigilar les activitats diàries per tal de facilitar el procés educatiu i assistencial de les persones, d’acord amb l’equip interdisciplinari del centre.Observar, analitzar i intervenir davant les diferents situacions que es puguin presentar,
tant pel que fa a les relacions personals com de grup.Fer el registre de les incidències.Supervisar activitats diàries, les activitats programades de lleure, temps lliure i vetllar perquè es realitzin.Facilitar els hàbits d’autonomia personal i social en tot allò que li permeti d’obtenir una bona socialització i autonomia.Administrar els medicaments per via oral o tòpica, la prescrita i preparada, amb la supervisió del personal sanitari. En cas d’urgència mèdica, s’actuarà segons els protocols establerts per a cada situació.Participar en el Pla de cures tòpiques amb la supervisió del personal sanitari.Formalitzar la documentació i els registres propis de cada centre amb relació a les actuacions efectuades a cada persona usuària i anotar les seves observacions respecte a l’estat de cada persona.Atendre les demandes de les famílies, i les trucades telefòniques durant els caps de setmana, intentant donar
📌 AUXILIARS D'INFERMERIA (Lérida)
🏢 Fundaci
📍 Lérida