Orientador/a Laboral (Barcelona)

Orientador/a Laboral (Barcelona)

21 ago
|
ABD - Asociacion Bienestar y Desarrollo
|
Barcelona

21 ago

ABD - Asociacion Bienestar y Desarrollo

Barcelona

A ABD ens dediquem a acompanyar els qui es troben en situació de vulnerabilitat social i sanitària, intervenint de manera integral en àrees com l'exclusió, la discapacitat, la violència de gènere, la infància i la família entre d'altres.Actualment estem a la recerca de Personal tècnic d’acompanyament a les persones destinatàries del programa Treball i Formació per a joves tutelats i joves en situació d'alta vulnerabilitat i ACOL. La línia ACOL té per objectiu la millora de l'ocupabilitat i la inserció sociolaboral de les persones migrades extracomunitàries que es troben en situació administrativa irregular. La línia Joves té per objectiu és fer arribar el programa Treball i Formació per a joves tutelats i joves en situació d'alta vulnerabilitat i facilitar experiències professionals a un sector de població jove, especialment vulnerable, per acompanyar-los en la transició al mercat de treball ordinari i a l'emancipació.Les Tasques Que Es RealitzaranRealitzar sessions d'acompanyament a la persona participant per garantir la seva continuïtat en el programa.Donar suport, dirigir i guiar a les persones contractades durant l'execució del ProgramaSeguiment i avaluació competencial contínua de les persones ateses.S’hauran de treballar tots aquells aspectes personals i/o competencials que per la vulnerabilitat del col·lectiu dificultin la continuïtat en el programa.Facilitar a les persones contractades una millor adaptació al lloc de treball i un reforç competencial, per al posterior retorn al mercat laboral.Hauran de mantenir la comunicació amb les persones participants, tant de manera individual com grupal, per contribuir en la seva integració en les actuacions del Programa. També mantenir la comunicació i seguiment amb agents externs (centres de serveis socials, serveis propis, serveis especialitzats de la xarxa d’atenció social, etc.) i referents dels serveis on les persones estiguin adherides.En cas que sigui necessari,



coordinar l’actuació de contractació i la de formació interna que facilita la entitat.Altres tasques necessàries per complir els objectius de l'acompanyament.Elaboració d'informes individualitzats, diagnòstic competencial i Plans de treball Individualitzat de cada persona que es realitza l’acompanyament.Aplicació de recursos de seguiment d’acompanyament (ex. qüestionaris de seguiment).Registre diari en l’aplicació del Galileu.Elaboració de memòria justificativa.Participació d’espais de participació, de treball i de reflexió dels que ABD en forma part de l’àmbit de la inserció laboral.Assistència en el procés d’arrelament (autorització inicial, renovació, modificació, etc) de les persones participants de la línia ACOL.¿Què busquem?Han d'estar en possessió d'una titulació universitària oficial de grau o equivalent (psicologia, pedagogia, educació social, treball social, psicopedagogia), o haver superat el primer o segon cicle d'educació universitària, preferentment de titulació de l'àmbit social.Experiència com a orientador/a en d'altres programes d'orientació laboral dirigits a persones en situació de risc o exclusió social o amb dificultats per accedir al mercat laboral.Experiència en l'ús del Programa Galileu i altres programes del soc (GIA).¿Què oferim?Contracte d'interinitat per baixa ITJornada: 38h setmanals; Matins de dilluns a divendres i 2 tardes a convenir.Ubicació: Itinerant als serveis de l’entitat (Barcelona i Prat de Llobregat)Salari: categoria graduats 1824 euros bruts mensuals en 14 paguesSegons conveni català d’acció social.Requisitos mínimosHan d'estar en possessió d'una titulació universitària oficial de grau o equivalent (psicologia, pedagogia, educació social, treball social, psicopedagogia), o haver superat el primer o segon cicle d'educació universitària, preferentment de titulació de l'àmbit social.Experiència com a orientador/a en d'altres programes d'orientació laboral dirigits a persones en situació de risc o exclusió social o amb dificultats per accedir al mercat laboral.Experiència en l'ús del Programa Galileu i altres programes del soc (GIA)
#J-18808-Ljbffr

📌 Orientador/a Laboral (Barcelona)
🏢 ABD - Asociacion Bienestar y Desarrollo
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: orientador/a laboral (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: orientador/a laboral (barcelona) / barcelona