20 ago
|
Fundació Pere Tarrés
|
El Masnou
20 ago
Fundació Pere Tarrés
El Masnou
La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Descripció de l'oferta
Busques una feina que et permeti compaginar estudis o desenvolupar un projecte personal? Vius a Masnouo rodalies? Ets monitor/a de lleure o tens formació relacionada en l'àmbit educatiu? Tens experiencia coordinant equipos?
Des de la Fundació Pere Tarrés estem cercant un/a coordinador/a per gestionar l'equip de monitors/es i desenvolupar tallors d'estudi assistita escoles de Masnou.
- Incorporació immediata
- Tipus de Contracte:
Oferim un contracte fix-discontinu pel curs escolar.
- Jornada i Horari: de dilluns a dijous en horari de tardes (tasques de coordinació), 4 hores setmanals.
- Tenir o cursar estudis superiors (CFGM, CFGS o estudis universitaris)
- Tenir el títol de monitor/a en educació en el lleure. Aquesta titulació no caldrà acreditarla en el cas que els estudis superiors cursats ho siguin en l'àmbit educatiu o social (magisteri, pedagogia, integració social, treball social, etc.)
- Català i castellà bilingüe
- Experiència amb infants i joves, amb un mínim d’1 any
- Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals
#J-18808-Ljbffr
📌 Coordinador/a projecte estudi assistit a Masnou (El Masnou)
🏢 Fundació Pere Tarrés
📍 El Masnou