19 ago
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Tàrrega
19 ago
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
Tàrrega
Empresa de Tàrrega necessita dos operaris/es de cadena d'envasar olis comestibles.Nivell professional: Oficial de 3a.Tipus de contracte: LABORAL TEMPORAL de 3 mesos amb possibilitats de passar a LABORAL INDEFINIT.Sou brut: 1.570€ per 14 pagues.Jornada intensiva, amb els descansos reglamentaris diaris i setmanals. A torns de matí i tarda.
Detall de les funcions del lloc de feina
- Coneixements genèrics de mecànica i de línies de producció,- Experiència en conducció de carretons.- Fer el canvi d'olis i les tasques de neteja i manteniment.- Disposar del carnet de manipulador d'aliments.- Realitzar autocontrols de qualitat.- Tenir coneixements de prevenció de riscos laborals,
així com de seguretat i higiene alimentària.- Usar MAPEX per a la gestió d'ordres de fabricació.- Mantenir l'ordre i la neteja en el lloc de treball.
- Competències / coneixements: - Que disposi dels estudis del CFGM d'electromecànica industrial o similar.- Amb experiència en conducció de carretons.- Amb coneixements de prevenció de riscos laborals.- Ús d'EPI's i respectar les normes de seguretat.- Que disposi del carnet de manipulador/a d'aliments.- Persona responsable, amb iniciativa i resolutiva.
Condicions del lloc de treball
- Altres dades d'interès: Jornada intensiva de 8 hores amb els descansos reglamentaris diaris i setmanals.Torn de matí o tarda.
#J-18808-Ljbffr
📌 OPERADORS/ES DE MÀQUINES ENVASADORES D'OLIS I GREIXOS COMESTIBLES (Tàrrega)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Tàrrega