19 ago
|
Fundació Hospital de Sant Celoni
|
San Celoni
19 ago
Fundació Hospital de Sant Celoni
San Celoni
FUNDACIÓ HOSPITAL DE SANT CELONI precisa incorporar 2 llocs de treball Metge/Metgessa al servei de Medicina Interna (Ref. 015/2026).
- Valoració clínica integral de patologies complexes o pluripatologia. - Atenció al pacient fràgil PCC/MACA. - Tractament de malalties mèdiques agudes i cròniques. - Coordinació amb altres especialitats per garantir un abordatge general. - Seguiment evolutiu i ajust terapèutic segons necessitats del pacient. - Atenció a Final de Vida a domicili. - Participació en protocols i millora de processos.
- Experiència 1 anys..
- Grau en medecina
- Competències / coneixements: - Titulació de llicenciat/da en Medicina i cirurgia. Es valorarà: - Especialitat en Geriatria / Medicina Interna / Medicina de Família. - Formació en Cures Pal-liatives. - Experiència en atenció domiciliària. - Experiència en assistència a pacient fràgil PCC/MACA. - Formació i/o experiència en malalties infeccioses i control de les infeccions relacionades amb l'assistència sanitària.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres dades d'interès: S'ofereix: - Formar part d’un hospital de proximitat, amb equips accessibles i un tracte proper. - Autonomia professional i participació activa en la construcció del projecte assistêncial. - Treball multidisciplinar i coordinació real entre nívells. - Contracte de treball indefinit jornada completa. - Retribució salarial segons Conveni SISCAT. Jornada completa de 1688h anuals (unes 38h setmanals aprox) - Incorporació en un servei amb potencial de creixement. Documentació i termini de presentació: Serà necessari acreditar la formació i l’experiència en altres institucions mitjançant fotocòpia de títols. Tota aquella informació que no estigui acreditada, no es tindrà en compte. El termini de presentació de sol-licituds finalitzarà el dia 31 d’agost del 2026.
📌 Metges/metgesses Medicina Interna (San Celoni)
🏢 Fundació Hospital de Sant Celoni
📍 San Celoni