Tècnic de Protocol i Acollida a Famílies (Gerona)

Tècnic de Protocol i Acollida a Famílies (Gerona)

18 ago
|
Ajuntament de Palafrugell - IPEP
|
Gerona

18 ago

Ajuntament de Palafrugell - IPEP

Gerona

Ajuntament de Palafrugell – IPEP cerca personal de protocol per oferir atenció i acompanyament a les famílies al Tanatori de Palafrugell. També donarà suport en tasques administratives i en els serveis funeraris, inclòs el lliurament de cendres i la venda de complements.

S'espera experiència en atenció al client (12 mesos), bones habilitats de comunicació i domini de l'Office. Es treballa amb contracte de 70% i horaris de setmana de 8:00 a 15:00, amb possibles hores complements fins a 20:00.

#J-18808-Ljbffr

📌 Tècnic de Protocol i Acollida a Famílies (Gerona)
🏢 Ajuntament de Palafrugell - IPEP
📍 Gerona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic de protocol i acollida a famílies (gerona) / gerona