Dinamització I Activitats Físiques a Vilaseca (Vila-seca)

Dinamització I Activitats Físiques a Vilaseca (Vila-seca)

15 ago
|
Puntuajocs
|
Vila-seca

15 ago

Puntuajocs

Vila-seca

Busquem persones per dinamitzar activitats físiques a l’aire lliure a Vila-seca durant la temporada d’estiu, concretament sessions de ioga i zumba adreçades a la ciutadania. La persona seleccionada serà l’encarregada de preparar i conduir les sessions, adaptant-les al nívell del grup i fomentant un ambient participatiu, saludable i estimulante.

Preparar i dinamitzar sessions de ioga i/o zumba. Adaptar les activitats al perfil i nívell de les persones participants. Fomentar la participació, el benestar físic i l’activitat saludable. Vetllar pel bon funcionament de l’activitat i la seguretat del grup. Coordinar-se amb l’equip responsable del servei per al seguiment de les sessions.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (4 hores - jornada setmanal)
- Altres dades d'interès: Ioga: dimarts, dijous i dissabte de 8h a 9h Zumba: dilluns, dimecres, divendres i diumenge de 20.30h a 21.30h

📌 Dinamització I Activitats Físiques a Vilaseca (Vila-seca)
🏢 Puntuajocs
📍 Vila-seca

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: dinamització i activitats físiques a vilaseca (vila-seca) / vila-seca

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: dinamització i activitats físiques a vilaseca (vila-seca) / vila-seca