Auxiliar administratiu/va – gestió documental (Barcelona)

Auxiliar administratiu/va – gestió documental (Barcelona)

15 ago
|
GCTPLUS ETT, SLU (Vic)
|
Barcelona

15 ago

GCTPLUS ETT, SLU (Vic)

Barcelona

Ref. 153688 GC GCTPLUS ETT, SLU (Vic) Santa Eugènia de Berga., Osona De dilluns a divendres. Jornada de 8 hores diàries, amb entrada adaptable entre les 08:00 h i les 10:00 h. Temporal 10/08/2026 12 llocs
Descripció del lloc
Des de GCTPLUS ETT seleccionem 12 auxiliars administratius/ves per donar suport puntual al departament administratiu d’una empresa ubicada a Santa Eugènia de Berga durant el mes de setembre. Les persones seleccionades s’encarregaran principalment de la gestió, revisió i actualització de documentació i dades dels treballadors a la plataforma interna de l’empresa. Es tracta d’un reforç temporal, per la qual cosa no és imprescindible disposar d’experiència administrativa prèvia, però sí tenir molta agilitat amb l’ordinador i estar habituat/da a treballar amb eines ofimàtiques.
Requisits
- Titulació: ESO
- Es valorarà: Experiència prèvia en tasques administratives o de gestió documental.
- Coneixements d’altres idiomes, a més del català i castellà.
- Persona àgil en l’ús de l’ordinador i eines ofimàtiques,



amb capacitat per gestionar documentació i introduir dades de manera ràpida i acurada.
- Domini del català i castellà, tant oral com escrit.
- Persona organitzada, responsable i amb facilitat per treballar amb eines informàtiques.
- Imprescindible: Domini del català i castellà.
- Bon domini de l’ordinador i eines ofimàtiques.
- Agilitat en la introducció i gestió de dades i documentació.
- Estudis mínims d’ESO o equivalent.
- Disponibilitat per treballar durant el període de reforç del mes de setembre.
- Altres requisits: Es valorarà molt positivament el coneixement de qualsevol idioma addicional, ja que l’empresa compta amb treballadors de diferents nacionalitats.
- Es valorarà experiència prèvia en administració, gestió documental, introducció de dades o tasques similars, tot i que no és imprescindible.

Condicions
Població Santa Eugènia de Berga. Comarca Osona Núm. llocs 12 Categoria Administració / Auxiliar administratiu Departament Administrac

📌 Auxiliar administratiu/va – gestió documental (Barcelona)
🏢 GCTPLUS ETT, SLU (Vic)
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: auxiliar administratiu/va – gestió documental (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: auxiliar administratiu/va – gestió documental (barcelona) / barcelona