13 ago
|
Sumar Serveis Públics D'Acció Social De Catalunya
|
Lloret de Mar
13 ago
Sumar Serveis Públics D'Acció Social De Catalunya
Lloret de Mar
A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones, i tu hi pots contribuïr formant part del nostre equip.
Cerquem Director/a per a la residència de gent gran de nova obertura ubicada a Lloret de Mar.
La persona seleccionada serà la responsable de liderar, organitzar, supervisar i oferir atenció integral amb la màxima qualitat i efectivitat la residència que es tracta d’un equipament de nova creació.
Tindrà l’objectiu principal d’assolir la plena satisfacció dels seus clients, usuaris, famílies i treballadors/es, amb la mirada centrada en el Model ACP, procurant la implicació dels seus equips, i amb la màxima innovació i rendibilitat social d’acord amb la planificació estratègica i valors de SUMAR.
Concretament, algunes de les funcions que desenvoluparà seran:
- Usuaris i famílies: Coordinar, organitzar i gestionar el conjunt d’àrees i recursos necessaris per oferir un servei que faciliti un entorn compensatori a la llar adequat a les necessitats d’assistència, afavorint la recuperació i el manteniment del màxim grau d’autonomia personal i social
- Atenció a les persones i a les seves famílies
- Oferir un espai d’acollida i de desenvolupament d’activitats a les persones grans
- Donar resposta a les necessitats del client oferint-li solucions amb un alt valor afegit, etc.
- Gestió de l’operativa: Fer un seguiment periòdic dels indicadors operatius i econòmics de l’equipament i posar en marxa accions que permetin assolir els objectius
- Dissenyar, difondre i implantar les polítiques i sistemes innovadors per a respondre a les necessitats dels usuaris,
i garantir la qualitat dels serveis
- Col·laborar i fer propostes de millora continua de la Residència, etc.
- Gestió de serveis: Implantar nous sistemes de treball que impedeixin la repetició de problemàtiques i/o incidències
- Dirigir l’activitat dels serveis en quant a l’operativa (indicadors, planificació,...) i servei al client, etc.
- Gestió de persones i direcció d’equips: Liderar, acompanyar, orientar i fer seguiment de l’equip de persones per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal, així com motivar-lo i mantenir-ne una comunicació fluida
- Gestió de l’equip tècnic i coordinació amb l’àrea Gestió de Persones per aspectes relacionats en aquest àmbit d’actuació (conflictes, canvis, clima laboral), etc.
- Gestió de la qualitat i les incidències: Orientar el servei cap a l’excel·lència operativa i tècnica, i vetllar perquè comporti una major satisfacció dels usuaris
- Recollida i tramitació de queixes, reclamacions i conflictes i vetllar per la màxima qualitat d’atenció a les persones, etc.
S’ofereix
- Contracte: Indefinit. Incorporació a novembre.
- Horari: jornada de treball de 40 hores setmanals,
distribuïdes de dilluns a divendres, amb la flexibilitat que requereix el lloc de treball, en el sentit de disponibilitat pel que fa a urgències i incidències del centre. Es precisa presència de matins i tardes a la Residència.
Presència a Serveis Centrals de Girona per assistència a formacions, reunions de direccions i altres necessitats requerides.
- Salari: A convenir. Fix segons experiència i vàlua aportada.
Requisits
- Formació: Es requereix disposar d'una de les següents titulacions: Llicenciatura/Grau en Psicologia, Treball Social, Educació
- Social, Teràpia Ocupacional, Infermeria, en Dret, Administració i Direcció d'Empreses.
Es valorarà aportar formació específica en la gestió i direcció de centres assistencials i en formació específica del Model ACP.
- Experiència: Almenys tres anys d’experiència com a Director/a en un lloc de treball similar.
- Idiomes: Domini del català i el castellà.
Perfil competencial: Pensem en un/a professional amb àmplia experiència com a Director/a de residències de gent gran que tingui domini de les tasques encomanades i coneixements i vocació cap a l’Atenció
- Centrada en la Persona.
Professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, amb facilitat per l’establiment de relacions interpersonals, que disposi de bones habilitats socials i d'empatia vers els altres.
Orientat/da al treball en equip, amb facilitat de motivació de l’equip humà i amb alta capacitat de negociació, direcció i lideratge de persones.
📌 Director/a per a la nova Residència de gent gran de Lloret de Mar
🏢 Sumar Serveis Públics D'Acció Social De Catalunya
📍 Lloret de Mar