PROFESSOR D'HOSTELERIA I RESTAURACIÓ (Palma)

PROFESSOR D'HOSTELERIA I RESTAURACIÓ (Palma)

13 ago
|
Nascor Formación
|
Palma

13 ago

Nascor Formación

Palma

Des de Nascor Formación busquem docents per impartir formacions d'hosteleria i restauració en col·laboració amb PalmaActiva. Les formacions s'imparteixen a Palma de Mallorca a partir del mes de setembre i s'han d'impartir 368 hores de formació en la matèria.

Les matèries a impartir són: Atenció al client i protocol de servei. Cocteleria. L'ofici de barista i les seves elaboracions. Tast de vins i maridatge. Itinerari Servei bàsic restaurant-bar. Altres matèries semblants.

Funcions: Impartir les classes teòriques i pràctiques en les matèries pertinents de manera presencial. Portar el seguiment diari de l'assistència de l'alumnat a l'aula. Dissenyar la programació didàctica i estructurar els continguts seguint les plantilles. Superar els qüestionaris de satisfacció de l'alumnat.

Requisits: 800 hores d'experiència en formació en l'àmbit de l'hosteleria i restauració en els darrers 10 anys Estudis relacionats amb l'hosteleria o la restauració Coneixement de català i castellà Disponibilitat per impartir les formacions a partir de setembre de dilluns a divendres

📌 PROFESSOR D'HOSTELERIA I RESTAURACIÓ (Palma)
🏢 Nascor Formación
📍 Palma

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: professor d'hosteleria i restauració (palma) / palma

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: professor d'hosteleria i restauració (palma) / palma