13 ago
|
Commonsense Rrhh
|
Madrid
13 ago
Commonsense Rrhh
Madrid
De la mà de Commonsense, seleccionem un/a Tècnic/a Laboral per incorporar-se a un grup industrial del sector químic amb presència nacional i internacional. Busquem una persona amb una sòlida experiència en administració laboral, acostumada a gestionar diferents societats i amb capacitat per treballar en entorns dinàmics i exigents. La persona seleccionada assumirà la gestió laboral de diverses empreses del grup, tant a nivell nacional com en coordinació amb proveïdors i interlocutors internacionals. La teva missió dins l'equip serà:
Gestionar els processos de nòmina, contractació, altes, baixes i variacions a la Seguretat Social de diverses societats del grup. Realitzar els tancaments mensuals laborals, assegurances socials, IRPF i processos administratius associats. Coordinar-se amb assessories laborals externes i altres proveïdors especialitzats. Gestionar incidències i consultes relacionades amb l'àmbit laboral. Donar suport en l'aplicació de la normativa laboral i dels convenis col·lectius corresponents. Elaborar documentació, informes i indicadors de l'àrea laboral. Participar en la millora contínua dels processos i procediments internos de l'àrea de Persones.
Col·laborar amb diferents interlocutors interns i externs per garantir el correcte funcionament de l'administració laboral del grup. Incorporació a un grup industrial consolidat del sector químic amb presència internacional. Entorn professional dinàmic i col·laboratiu. Participació en la gestió laboral de diferents societats i realitats empresarials. Horari amb flexibilitat d'entrada fins a les9:30h, realitzant sempre una jornada efectiva de8 hores diàries. Pausa per dinar amb una durada mínima de 30 minuts i màxima d'1 hora i 30 minuts. Experiència en una posició similar gestionant nòmines, contractació laboral, Seguretat Social, Sistema RED, SILTRA, cotitzacions i IRPF. Experiència gestionant diverses empreses o centres de treball serà molt valorada. Formació en Relacions Laborals, Graduat Social, ADE, Dret o similars. Bon domini d'Excel i valorable experiència amb programes de gestió laboral i ERP. Persona organitzada, autònoma, rigorosa i amb capacitat de priorització. Es valorarà positivament el coneixement d'anglès o francès. Si comptes amb experiència en administració laboral i busques un projecte fiable dins d'un grup industrial amb projecció internacional, ens agradarà conèixer-te.
#J-18808-Ljbffr
📌 TÈCNIC/A LABORAL (Madrid)
🏢 Commonsense Rrhh
📍 Madrid