Coordinador/A De Magatzem (Barcelona)

Coordinador/A De Magatzem (Barcelona)

13 ago
|
Ametller Origen
|
Barcelona

13 ago

Ametller Origen

Barcelona

COORDINADOR/A DE MAGATZEM

A Ametller Origen treballem cada dia per promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.

Cerquem un/a Coordinador/a Recepció Producte Fresc per garantir la correcta entrada del producte al magatzem en temps i forma per tal d’assegurar l’inici del procés de Picking del magatzem, amb el nivell de qualitat requerit pel Grup Ametller i en els terminis establerts.

Vols unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?


Com ho faràs?
- Assignaràs i determinaràs setmanalment horaris i calendari de vacances de l’equip per garantir el bon funcionament del magatzem tenint en compte la previsió de càrrega de feina.




- Distribuiràs les tasques de l’equip segons les prioritats i càrregues de treball i supervisaràs el seu avenç per garantir que es duguin a terme d’acord amb els terminis i especificacions requerides.
- Coordinaràs les entrades del producte i la seva ubicació en funció del tipus de caixa per tal de facilitar la conformació dels pallets al Picking.
- Coordinaràs el flux de les comandes d’AOO per evitar el sobreestoc, la merma o la falta de producte.
- Verificaràs l'estoc en magatzem amb la finalitat de tenir registrats els moviments de producte (entrades i sortides) i conèixer en tot moment les quantitats de cada producte emmagatzemat i la seva ubicació.
- Garantiràs la correcta entrada del producte al magatzem en temps i forma per tal d’assegurar l’inici del procés de Picking del magatzem, amb el nivell de qualitat requerit pel Grup Ametller i en els terminis establerts.
- Coordinaràs el procés de recepció de la plataforma i establiràs criteris d

📌 Coordinador/A De Magatzem (Barcelona)
🏢 Ametller Origen
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a de magatzem (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a de magatzem (barcelona) / barcelona