13 ago
|
Asociación Bienestar y Desarrollo
|
España
13 ago
Asociación Bienestar y Desarrollo
España
A ABD ens dediquem a acompanyar els qui es troben en situació de vulnerabilitat social i sanitària, intervenint de manera integral en àrees com l'exclusió, la discapacitat, la violència de gènere, la infància i la família entre d'altres.
Actualment estem a la recerca de Personal tècnic d’acompanyament a les persones destinatàries del programa Treball i Formació per a joves tutelats i joves en situació d'alta vulnerabilitat i ACOL. La línia ACOL té per objectiu la millora de l'ocupabilitat i la inserció sociolaboral de les persones migrades extracomunitàries que es troben en situació administrativa irregular. La línia Joves té per objectiu és fer arribar el programa Treball i Formació per a joves tutelats i joves en situació d'alta vulnerabilitat i facilitar experiències professionals a un sector de població jove, especialment vulnerable, per acompanyar-los en la transició al mercat de treball ordinari i a l'emancipació.
Les tasques que es realitzaran:
● Realitzar sessions d'acompanyament a la persona participant per garantir la seva continuïtat en el programa.
● Donar suport, dirigir i guiar a les persones contractades durant l'execució del Programa
● Seguiment i avaluació competencial contínua de les persones ateses.
● S’hauran de treballar tots aquells aspectes personals i/o competencials que per la vulnerabilitat del col·lectiu dificultin la continuïtat en el programa.
● Facilitar a les persones contractades una millor adaptació al lloc de treball i un reforç competencial, per al posterior retorn al mercat laboral.
● Hauran de mantenir la comunicació amb les persones participants, tant de manera individual com grupal, per contribuir en la seva integració en les actuacions del Programa. També mantenir la comunicació i seguiment amb agents externs (centres de serveis socials, serveis propis, serveis especialitzats de la xarxa d’atenció social, etc.) i referents dels serveis on les persones estiguin adherides.
● En cas que sigui necessari, coordinar l’actua
📌 Orientador/a Laboral (España)
🏢 Asociación Bienestar y Desarrollo
📍 España