PERSONAL CUINER/A ESPECIALITZAT/ADA EN CUINA JAPONESA Requisits: Estudis de cuina (Certificat Professional de Cuina). Experiència mínima de 24 mesos en el lloc de treball, especialització en cuina japonesa tradicional i coneixements avançats de cuina amb wok. S’ofereix: Contracte de treball amb jornada completa de 40 hores (12h.-16h y 19h.-23h)setmanals i dos dies de descans a la setmana. Retribució: 1,795.67€ mes (14 pagues)
Funcions: • Investigació, desenvolupament i llançament de nous plats basats en la temporada, les tendències del mercat i les preferències dels clients. • Elaboració de fitxes tècniques dels plats, definint ingredients, gramatges, processos d’elaboració, presentació i costos. • Supervisió de la qualitat dels plats abans del servei, garantint el compliment dels estàndards establerts.
• Distribució i coordinació de les diferents partides de cuina segons les competències tècniques del personal. • Organització de torns i coordinació dels equips de treball. • Formació tècnica de l’equip en tècniques culinàries japoneses i ús professional del wok. • Supervisió diària dels processos operatius per garantir l’eficiència i la qualitat del servei.
- Experiència 24 mesos. Experiència mínima de 24 mesos en el lloc de treball, especialització en cuina japonesa tradicional i coneixements avançats de cuina amb wok.
- PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA AMB TÍTOL
- Competències / coneixements: Coneixements avançats de cuina amb wok. Certificat Professional de Cuina