Adecco busca Responsables de Torn / Secció a Barcelona per liderar equips en supermercats i distribució.Todas las habilidades, cualificaciones y experiencia relevantes que necesitará un candidato seleccionado se enumeran en la siguiente descripción.El candidat adecuado tindrà experiència en lideratge i capacitat d'organització, amb orientació a resultats i disponibilitat per torns rotatius. xcskxlj
Oferim contracte indefinit, jornada completa, formació contínua i un bon ambient de treball, amb la possibilitat de promoció interna i altres beneficis corporatius.
#J-18808-Ljbffr
📌 Cap de Secció i Torn – Lideratge en Retail (Barcelona)
🏢 Adecco
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.