05 ago
|
Intac Vic, S. L.
|
La Selva del Camp
05 ago
Intac Vic, S. L.
La Selva del Camp
Les funcions a realitzar:
Se anima a todos los posibles solicitantes a que se desplacen y lean la descripción completa del puesto antes de presentar su candidatura.
1. Consultoria, Anàlisi i Processos:
-Col·laborar estretament amb els responsables dels diferents departaments per recollir, analitzar i traduir els requeriments de negoci en especificacions tècniques funcionals.
-Definir i fer propostes de nous processos (compres, vendes, logística, magatzem, producció) adaptats a l´operativa i a la velocitat exigida pel sector.
-Elaborar documentació funcional i tècnica, incloent-hi la creació i manteniment de manuals per als usuaris finals.
2. Desenvolupament i Integració:
-Desenvolupar i personalitzar noves funcionalitats dins l´ERP utilitzant SQL sobre XML i Javascript!! per adaptar-se a la nova arquitectura i interfícies de la plataforma.
-Realitzar el manteniment correctiu i evolutiu dels mòduls ja existents del sistema de gestió.
-Optimitzar consultes SQL i estructures de base de dades per garantir el màxim rendiment, agilitat i fiabilitat del sistema.
-Gestionar la integració de l´ERP amb la maquinària de planta i altres sistemes externs (connexió amb PLC´s, eines de pesatge de peix automatitzades, sistemes de logística, plataformes d´e-commerce, etc.).
3. Suport i Formació:
-Donar suport tècnic de primer/segon nivell als usuaris interns de l´empresa.
-Realitzar sessions de formació sobre les noves implementacions per garantir una correcta adopció de les eines. Oferta de treball a la comarca Selva
-Requerit Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de l´àmbit informàtic, com ara Desenvolupament d´Aplicacions Web (DAW), Multiplataforma (DAM)
o Administració de Sistemes (ASIX), valorant especialment la formació en disseny i programació de bases de dades (BBDD).
-Domini sòlid de programació orientada a l´accés a dades, específicament amb SQL sobre XML.
-Coneixements pràctics i demostrables en Javascript!!, essencial per al desenvolupament en la nova arquitectura web de l´ERP.
-Coneixements avançats de llenguatge SQL i administració/ús de bases de dades relacionals (preferiblement Informix, valorable PostgreSQL, SQL Server o Oracle).
-Pensament lògic molt desenvolupat, excel·lent capacitat d´anàlisi i habilitat per a la resolució de problemes complexos.
-Residència a la comarca de la Selva o comarques limítrofes
-Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi
-Català i castellà parlats i escrits correctament
Preferible:
-Grau Universitari en Enginyeria Informàtica, Enginyeria de Programari, Enginyeria de Sistemes, Enginyeria de Telecomunicacions, etc.
-Coneixements, encara que siguin bàsics, en automatització industrial i/o programació de PLC´s (autòmats programables) per facilitar la integració entre el software de gestió i el hardware de la planta. xqbhyrx
-Experiència prèvia treballant amb ERPs basats en diccionaris de dades i entorns de desenvolupament similars.
-Base tècnica en altres llenguatges de backend o integració (p. ex., Python, C#, Java)
-Coneixement pràctic de processos operatius en empreses de comerç, distribució, logística alimentària, etc.
-Es valoraran coneixements d´anglès
S´ofereix:
-Posició fiable en empresa en expansió i referent en el seu sector
-Retribució negociable segons perfil
-Formació contínua
📌 PROGRAMADOR/A I CONSULTOR/A TÈCNIC/A ERP - La Selva (La Selva del Camp)
🏢 Intac Vic, S. L.
📍 La Selva del Camp