- Pròpies de l'especialitat.
- Experiència laboral mínima de deu anys com a personal facultatiu, posterior a la formació de l’especialitat en un laboratori/servei de Microbiologia.
- Experiència en Virologia i en Docència Universitària.
- Títol de Doctorat.
- Es valorarà:
- Acreditació com a tutor de residents en formació; publicacions i comunicacions científiques en l’àmbit nacional i internacional; experiència en noves tecnologies (seqüenciació massiva); elaboració i participació en projectes competitius de recerca relacionats amb les malalties infeccioses i microbiologia; estades a l’estranger i/o en laboratoris externs al de formació durant o posterior a la formació com especialista; participació en comissions clíniques hospitalàries i participació activa en Programes del CatSalut o de Salut pública.
NOS PUEDES ENCONTRAR EN... ocupacio Atención al público: Lu a Vi de a - Ma y Ju de a h 1a planta - Ascensores A y B
Es necesario pedir cita previa para las entrevistas de inscripción al Servicio de Ocupación
#J-18808-Ljbffr
📌 Microbiologia (Ref. 19621-4269) (Barcelona)
🏢 Col·legi Oficial de Metges
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.