03 ago
|
somDONES.cat
|
Tarragona
03 ago
somDONES.cat
Tarragona
A Onacare busquem personal graduat en fisioteràpia per a treballar als centres de dia de L’Ampolla i L’Aldea.
Responsabilitats
- Fer la valoració de la persona en el moment del seu ingrés, identificant els problemes i establint els objectius terapèutics.
- Aplicar els tractaments i les tècniques adients de fisioteràpia, de manera individual o grupal.
- Revisar periòdicament l’estat funcional de les persones usuàries, fer l’avaluació dels objectius i dels tractaments aplicats i registrar-ho en el seguiment de la persona.
- Valorar i proposar la necessitat d’ajuts tècnics (cadira de rodes, caminadors…) i assessorar en la seva utilització de manera coordinada amb la resta de l’equip.
Altres dades d’interès
Cartera de BBSS:
serveis de massatges, gabinet psicològic, preus assequibles en la mútua mèdica, menús gratuïts i descomptes, pla formatiu, crèdits sense interessos i molt més! Compromís amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats, és per aquest motiu que totes les nostres ofertes estan dirigides a qualsevol persona que reuneixi els requisits exigits.
Requisits mínims
- GRAU FISOTERÀPIA
- Disponibilitat de vehicle
Com inscriure's a la formació
Inscriure’s al link:
Persona de contacte
Onada SL
#J-18808-Ljbffr
📌 FISIOTERAPEUTA (Tarragona)
🏢 somDONES.cat
📍 Tarragona