CAMBRER/A DE SALA (España)

CAMBRER/A DE SALA (España)

02 ago
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
España

02 ago

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

España

Restaurant familiar necessita cambrer/a amb un mínim de 6 mesos d'experiència en el sector. Es valorarà formació professional. Contracte: Indefinit Horari jornada parcial de dilluns a diumenge de 09:00h-12:00h (descans dimecres) i els dissabtes i diumenges de 21h a 23h.
Cambrer/a de barra i de sala Neteja del lloc de treball Servei de begudes i menjar Elaboració de begudes alcohòliques Elaboració de servei de cafeteria i preparació de begudes

- Experiència 6 mesos. Persona amb un mínim d'experiència en el sector.
- Competències / coneixements: Es tindrà en compte formació professional.

- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (4 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut des de '490' fins a '530'
- Altres dades d'interès: Horari jornada parcial de dilluns a diumenge de 09:00h-12:00h (descans dimecres) i els dissabtes i diumenges de 21h a 23h.

📌 CAMBRER/A DE SALA (España)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 España

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: cambrer/a de sala (españa) / españa

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: cambrer/a de sala (españa) / españa