Docent de Llatí i Català de Batxillerat (Barcelona)

Docent de Llatí i Català de Batxillerat (Barcelona)

31 jul
|
FEDAC Escoles
|
Barcelona

31 jul

FEDAC Escoles

Barcelona

A les escoles FEDAC eduquem persones per al món d'avui i de demà . MitjanÃ

- ant el nostre projecte educatiu #AvuixDemà , promovem una educació integral, viva, humana i compromesa amb la societat i la innovació pedagògica.

Creiem en l'escola com una comunitat d'aprenentatge on l'alumnat és el centre del procés educatiu i on l'equip docent acompanya el desenvolupament acadèmic, emocional i personal de cada persona.

Cerquem un/a docent de Llengua Catalana i Literatura i de Llatà per a l'etapa de Batxillerat a la nostra escola de Barcelona. Busquem un perfil apassionat per la cultura i les lletres, amb capacitat de transmetre la rellevà ncia del pensament clà ssic i de la llengua en el món contemporani, i compromÉs amb l'acompanyament personalitzat dels estudiants.

Les Funcions Principals Són

- Planificar i impartir les matèries de Llengua Catalana i Literatura i Llatà a l'etapa de Batxillerat.
- Dissenyar i aplicar experiències d'aprenentatge significatives, promovent el pensament crà tic i la creativitat.
- Exercir l'acompanyament tutorial de l'alumnat, vetllant pel seu benestar i el seu desenvolupament personal i acadèmic.
- Participar activament en els equips de treball, les reunions pedagògiques i els projectes d'innovació de la xarxa FEDAC.




- Col·laborar en la vida comunità ria del centre i en les activitats transversals del projecte educatiu.

És Adient Complir Aquests Requisits

Titulació acadèmica: Llicenciatura o Grau en Filologia Catalana, Filologia Clà ssica, Humanitats o titulació equivalent que habiliti per a la docència de les matèries indicades.

Formació pedagògica: Mà ster en Formació del Professorat de Secundà ria i Batxillerat (o CAP).

Acreditació lingüística: Nivell C2 de Català .

Competències i Perfil

Capacitat de treball cooperatiu i en equip.

Sensibilitat per a l'acompanyament emocional i la gestió de la diversitat a l'aula.

Habilitats comunicatives, iniciativa i interès per la innovació pedagògica.

Identificació i sintonia amb els valors i el projecte educatiu de la institució.

Oferim un contracte inicial a jornada parcial, amb projecció real d'ampliació a jornada completa a curt / mitjà termini segons l'evolució de les necessitats del centre.

Integració en una xarxa educativa consolidada, innovadora i en constant evolució.

Ambient de treball col·laboratiu, cà lid i basat en la confianÃ

- a.

Oportunitats de formació contínua i desenvolupament professional.

#J-18808-Ljbffr

📌 Docent de Llatí i Català de Batxillerat (Barcelona)
🏢 FEDAC Escoles
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: docent de llatí i català de batxillerat (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: docent de llatí i català de batxillerat (barcelona) / barcelona