Programador/a erp (Gerona)

Programador/a erp (Gerona)

30 jul
|
Intac Vic, S. L.
|
Gerona

30 jul

Intac Vic, S. L.

Gerona

Coneixes algú a qui li pugui interessar?

Funcions i requisits de la vacant PROGRAMADOR/A ERP

Per a important grup empresarial alimentari busquem un/a Programador/a-Consultor/a Tècnic/a ERP. La seva missió principal serà analitzar les necessitats internes del grup, definir solucions, i desenvolupar-les dins l'ecosistema de l'ERP i el seu framework web (basat en execució de codi SQL integrat en estructures XML i lògica en Java Script).

Es comptarà en tot moment amb el suport i acompanyament tècnic de l'empresa desenvolupadora del software com a partner tecnològic.

FUNCIONS:

Consultoria, Anàlisi i Processos:
Col·laborar estretament amb els responsables dels diferents departaments per recollir, analitzar i traduir els requeriments de negoci en especificacions tècniques funcionals.
Definir i fer propostes de nous processos (compres, vendes, logística, magatzem, producció) adaptats a l'operativa i a la velocitat exigida pel sector.

Elaborar documentació funcional i tècnica, incloent-hi la creació i manteniment de manuals per als usuaris finals.

Desenvolupament i Integració:
Desenvolupar i personalitzar noves funcionalitats dins l'ERP utilitzant SQL sobre XML i Java Script per adaptar-se a la nova arquitectura i interfícies de la plataforma.
Realitzar el manteniment correctiu i evolutiu dels mòduls ja existents del sistema de gestió.
Optimitzar consultes SQL i estructures de base de dades per garantir el màxim rendiment, agilitat i fiabilitat del sistema.

Gestionar la integració de l'ERP amb la maquinària de planta i altres sistemes externs (connexió amb PLC's, eines de pesatge de peix automatitzades, sistemes de logística, plataformes d'e-commerce, etc.).

Suport i Formació:



Donar suport tècnic de primer/segon nivell aux usuaris interns de l'empresa.

Realitzar sessions de formació sobre les noves implementacions per garantir una correcta adopció de les eines.

Condicions que ofereix l’empresa

Dill a div 8h a 17h. 1 dissabte al matí de cada 3.

Perspectiva de la feina

Previsió d'incorporació

A convenir Negociable segons perfil

Altres dades a destacar

Es valorarà:

Coneixements, encara que siguin bàsics, en automatització industrial i/o programació de PLC's (autòmats programables) per facilitar la integració entre el software de gestió i el hardware de la planta.

Base tècnica en altres llenguatges de backend o integració (p. ex., Python, C#, Java)

Coneixement pràctic de processos operatius en empreses de comerç, distribució, logística alimentària, etc.

S'ofereix:

Posició fiable en empresa en expansió i referent en el seu sector

Retribució negociable segons perfil

Formació contínua

Qualificacions

Enginyeria Superior amb titulació Enginyeria en Informàtica

Grau amb titulació Enginyeria Informàtica

Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració de sistemes informàtics en xarxa

Enginyeria Tècnica amb titulació Informàtica de Gest.

Experiència prèvia treballant amb ERP’s basats en diccionaris de dades i entorns de desenvolupament similars.

Nivell d'experiència

Altres requeriments

TÈCNIC Instal.lacions, reparacions i Manteniment de Sistemes de INCENDI.

Província Girona

TÈCNIC Instal.lador i Reparacions/Manteniments de Sistemes de Seguretat, CCTV.

Província Girona

Fabricació de portes hermètiques tècniques (Rf, acústiques,...).

Comarca Garrotxa

Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya

Comarca Barcelonès

#J-18808-Ljbffr

📌 Programador/a erp (Gerona)
🏢 Intac Vic, S. L.
📍 Gerona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: programador/a erp (gerona) / gerona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: programador/a erp (gerona) / gerona