30 jul
|
Cal Fruitós
|
Madrid
30 jul
Cal Fruitós
Madrid
Arrossegueu un fitxer a aquesta zona o feu clic per explorar
País Seleccioneu una opció
Puc treballar de Dilluns a divendres
Puc treballar en torn de Matí (de 6 a 14)
Resideixes o et pots desplaçar fàcilment (transport privat) fins a Moià?
Puc treballar de Dilluns a divendres Dilluns a dissabte Dilluns a diumenge
Puc treballar en torn de Matí (6 a 14) i Tarda (14 a 22) Matí (6 a 14) Tarda (14 a 22) Altra disponibilitat
Marcant aquesta casella accepta els terminis i condicions. Més informació aquí
Responsable Cal Fruitós Finalitat Tractem les seves dades per la selecció de personal durant dos anys amb la finalitat de complir amb el principi d'exactitud i actualització de dades.
Legitimació
La base legal dels tractaments amb les finalitats addicionals és la remissió voluntària del seu Currículum Vitae i la seva conservació,
en virtut de l'interès.
Destinataris
Per a la finalitat principal el destinatari és l'empresa sobre la que vostè com a aspirant s'ha interessat i enviat la seva candidatura.
Drets
Podrà obtenir confirmació sobre si a l'entitat estem tractant dades personals que el concerneixin, accedir, sol·licitar rectificació o supressió, a més de reclamar davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera que el tractament de dades no és acord amb la normativa de protecció de dades. Quan el tractament tingui la seva base legal en el consentiment, tindrà dret a revocar dit consentiment en qualsevol moment, sin que tingui caràcter.
📌 Dependent/a (Madrid)
🏢 Cal Fruitós
📍 Madrid