ENGINYER/A D´AUTOMATITZACIÓ I PLC (Madrid)

ENGINYER/A D´AUTOMATITZACIÓ I PLC (Madrid)

30 jul
|
Marlex Recruiting
|
Madrid

30 jul

Marlex Recruiting

Madrid

Descripción Des de Marlex, estem col·laborant amb una empresa especialitzada en automatització industrial, que actualment necessita incorporar un/a Enginyer/a d´Automatització Industrial per reforçar el seu equip tècnic i participar en el desenvolupament de projectes d´automatització per a clients de diversos sectors industrials.

Busquem una persona amb experiència en programació de PLCs, coneixements en automatització industrial i orientació a la resolució de problemes, que vulgui formar part d´un projecte sólido amb un alt component tècnic.

Funcions principals

Desenvolupar i programar PLCs, principalment Siemens i Omron.

Configurar i desenvolupar sistemes SCADA i interfícies HMI.

Donar suport tècnic en projectes d´automatització industrial.

Realitzar la posada en marxa d´instal·lacions i equips a les dependències dels clients.

Diagnosticar i resoldre incidències tècniques.

Coordinar-se amb l´equip tècnic i fer el seguiment dels projectes assignats.

Participar en la millora contínua dels processos i les solucions implantades.

Què busquem?





Formació en Enginyeria Industrial, Automatització, Electrònica, Elèctrica o similar.

Experiència en programació de PLCs (Siemens, Omron o equivalents).

Coneixements de sistemes SCADA, HMI, disseny d´esquemes elèctrics i electrònica industrial.

Experiència prèvia en funcions similars dins del sector industrial.

Disponibilitat per realitzar desplaçaments puntuals per a posades en marxa.

Persona responsable, autònoma, resolutiva, amb orientació al client i facilitat per treballar en equip.

Què oferim?

Incorporació directa a una empresa consolidada i referent en el sector de l´automatització industrial.

Posició estable amb participació en projectes tècnics de diferents sectors industrials.

Horari de dilluns a divendres de 8:00 h a 17:00 h, amb flexibilitat horària.

Bon ambient de treball, autonomia en el desenvolupament de les funcions i possibilitats de creixement professional.

Lloc de treball ubicat a Tona.

📌 ENGINYER/A D´AUTOMATITZACIÓ I PLC (Madrid)
🏢 Marlex Recruiting
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: enginyer/a d´automatització i plc (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: enginyer/a d´automatització i plc (madrid) / madrid