RESPONSABLE COMERCIAL NACIONAL (Madrid)

RESPONSABLE COMERCIAL NACIONAL (Madrid)

30 jul
|
Paul Marlex
|
Madrid

30 jul

Paul Marlex

Madrid

T’apassiona el món comercial i tens experiència en la gestió de grans comptes en el sector de l’alimentació? Si ets una persona energètica, ordenada i ganes d’assumir un rol amb projecció real, aquesta és la teva oportunitat!

Des de

Paul Marlex estem col·laborant una important empresa del sector de l’alimentació i gran consum, amb presència nacional i amb una cartera de clients rellevants en els principals canals de distribució. Degut al seu projecte d’impuls comercial, requereix incorporar a un/a

RESPONSABLE COMERCIAL NACIONAL , que aporti experiència demostrable en gestió de comptes clau en el sector alimentari.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

Cerquem un responsable comercial sènior que assumeixi la gestió i el creixement de la cartera de clients de l’empresa, liderant relacions comercials amb els comptes més estratègics i impulsant la prospecció de nous mercats. Formant part de l’equip comercial i treballant directament amb el Director Comercial.

La persona seleccionada s’encarregarà de:

Gestió i Fidelització de Comptes Clau (70%)

Gestionar la integració de la cartera de clients estratègics en els canals de distribució.

Negociar i renovar d’acords comercials anuals: condicions, tarifes, marges i accions conjuntes.

Planificar i executar de visites comercials i seguiment intensiu dels comptes assignats.

Detectar oportunitats de creixement dins la cartera actual: nous referents, extensions de gama, accions promocionals.

Solucionar de manera àgil incidències i reclamacions, mantenint la relació comercial i la confiança del client.

Reportar periòdicament els resultats,



previsions de venda i KPI’S comercials a la direcció.

Prospecció i Desenvolupament de Negoci (30%)

Identificar i captar nous clients potencials en els sements objectiu de l’empresa.

Dissenyar i presentar propostes comercials adaptades al perfil i necessitats de cada client.

Analitzar el mercat: competidor, tendències de consum, moviments de canal i oportunitats sectorials.

Participar en fires, events del sector i accions de networking per ampliar la xarxa de contactes.

Contracte indefinit directament per empresa.

Incorporació a una empresa consolidada del sector alimentació, amb cartera de clients sòlida.

Posició estratègica amb visibilitat directa davant de direcció i impacte real en el negoci.

Retribució competitiva negociable segons vàlua del/la candidat/a i disposició de vehicle d’empresa.

Ambient de treball proper, equip estable i cultura d’empresa on el talent es reconeix.

Ets el/la candidat/a adecuado si...

Experiència mínima de 5-8 anys com a KAM, Responsable Comercial o similar en el sector de l’alimentació, gran consum o

Coneixement sòlid dels canals de distribució alimentaris: gran superfície, distribució regional, canal HORECA.

Formació universitària en ADE, Economies, Màrqueting o similar.

Nivell professional de castellà i català; anglès valorable.

Compte amb un perfil actiu, que busca oportunitats i no espera que arribin.

Ets una persona amb rigor, mètode i capacitat analítica: organitzat/da, amb capacitat per gestionar múltiples comptes simultanis sense perdre el fill.

El teu tarannà es domina per ser de tracte proper, amb capacitat de construir confiança a llarg termini.

📌 RESPONSABLE COMERCIAL NACIONAL (Madrid)
🏢 Paul Marlex
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: responsable comercial nacional (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: responsable comercial nacional (madrid) / madrid