31 jul
Reconocida empresa
Vic
Informació de l'empresa
Empresa
[Dades de l´empresa ocultes] *** Verificada ***
Sector
[Empresa validada per Classificats.net]
Descripció feina
Càrrec vacant
Technical Support Help Desk
Població
Vic
Comarca
Osona
Núm llocs
2
Categoria
Departament
Suport Tècnic
Horari
Dilluns a divendres. Guàrdies Caps de setmana alterns.
Sou
Tipus de contracte
Estable
Durada contracte
Estable
Data publicació
29/07/2022
Requisits
Titulació
CFGS Sistemes Informàtics o similar
Es valorarà
Seleccionem a un/a Tècnic de Helpdesk per important empresa de telecomunicacions a Osona.
La seva missió principal serà la de resolució d´incidències que puguin sorgir als Usuaris.
Busquem una persona que tingui capacitat de comunicar i satisfer les necessitats del Usuaris.
Les seves principals funcions seran:
- Resolució en remot de totes les incidències tècniques de Fibra òptica,
Ràdio Enllaç i telefonia fixa, que sorgeixin als Usuaris i que no es puguin
resoldre des d’ATU.
- Actuar com a interlocutor de l’usuari per canalitzar les seves sol·licitud i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
Requeriments
Imprescindible
- Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració de Sistemes Informàtics o similar.
- Vehicle propi i carnet de cotxe
- Experiència en posició similar d´almenys 3 anys.
- Persona resolutiva, amb vocació de servei i bona comunicadora.
Es descartaran les candidatures que no compleixin els requisits imprescindibles exposats anteriorment.
Altres requisits
Información de contrataciones
Actividad del empleo
Publicado hace 1 día
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.