31 jul
Reconocida empresa
El Alto Ampurdán
Informació de l'empresa
Empresa
[Dades de l´empresa ocultes] *** Verificada ***
Sector
[Empresa validada per Classificats.net]
Descripció feina
Càrrec vacant
Personal Botiga
Població
Roses
Comarca
Alt Empordà
Núm llocs
2
Categoria
Auxiliar Administrativa
Departament
Marketing i Comercial
Horari
40 hores setmanals de dilluns a dissabtes
Sou
Tipus de contracte
Estable
Durada contracte
Estable
Descripció
Empresa de telecomunicacions amplia equip a la Botiga de Roses
Per això,
estem buscant dues persones amb experiència en el sector d´atenció al públic i establiments oberts al públic i molt valorable amb botigues de telecomunicacions o similars.
Algunes de les taques a realitzar són:
- Realització de venda de cara al públic
- Realització de trucades telefòniques a usuaris interessats i vendre els serveis que ofereix l´empresa.
- Enviar documentació contractual, si procedeix.
- Realitzar el procés contractació per telèfon o correu electrònic.
- Atenció a l’usuari: presencial, correu electrònic o telèfon mòbil, per resoldre qualsevol dubte que tinguin amb la contractació dels serveis, per la resolució d’incidències i gestions bàsiques que puguin donar-se als serveis contractats, com ara canvi de routers, baixa i canvis de titulars, incidències en els mòbils, etc.
- Control d’Estoc de la botiga.
- Control de la caixa de la botiga i recompte perquè quadri tot.
- Fer campanyes de promocions, quan n’hi hagin.
- Actuar com a interlocutor de l’usuari per canalitzar les seves sol·licitud i necessitats que puguin aparèixer abans, durant i després de la la relació contractual.
- Autonomia i gestió del seu temps,
consolidant els objectius marcats per l’equip Comercial en quant a les tasques encomanades.
Horari:
Dilluns a Dissabte: Disponibilitat total.
Lloc de treball: Botiga i disponibilitat per voltar per la zona, en cas necessari.
Imprescindible carnet de cotxe.
Data publicació
29/07/2022
Requisits
Titulació
Es valorarà
Requeriments
Imprescindible
Busquem persones que siguin responsables i compromeses amb el projecte.
Busquem persones que tinguin ganes de sumar-se aquest projecte i pugui aportar el seu gra de sorra.
La persona o les persones que es vulguin incorporar haurien de complir els següents requisits:
- Experiència mínima de 2 anys en Atenció i Venda de cara al públic (valorable sector telco).
- Experiència amb treballar de cara al públic, resolució d’incidències,
capacitat d’organització del seu treball i autonomia en la realització.
- Català i Castellà.
- Carnet de cotxe
Altres requisits
Orientació a resultats, orientació al client i a la millora continua. Planificació i Organització. Amabilitat, empatia, paciencia, resolutiu i proactiu.
Treball en Equip i col·laboració i coordinació entre companys.
Información de contrataciones
Actividad del empleo
Publicado hace 1 día
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.