11 feb
Infofeina
Badalona
Funcions i requisits de la vacant
Funcions:
Necessitem incorporar un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA al DEPARTAMENT LABORAL
Les funcions principals consistiran en donar suport en les gestions habituals del departament laboral:
-Tràmits amb la TGSS a través del Sistema RED
-Tràmits amb el SEPE, ([email protected] i [email protected])
-Introducció de dades al programa de nòmines A3
-Confecció de les nòmines mensuals
-Confecció seguros socials
-Assessorament laboral directe amb el client
-Càlcul, IRPF, endarreriments, variables, retribució en espècie
-Acomiadaments
-Gestió IT/AT
-Inspeccions de treball i auditories laboral
-Règim especial de treballadors autònoms i d'empleades de la llar
-Altres tasques administratives del departament.
Es indispensable coneixements del programa A3, Word, Excel.
Es valorarà molt positivament coneixements de comptabilitat.
Oferim contracte a mitja jornada en horari de mati (de 09 a 13 o de 10 a 14) amb possibilitats d'ampliació de jornada.
Si esteu interessats en l'oferta envieu el vostre CV a sayolassociats @ Gmail . com
Nivell d'estudis acabats:
Diplomatura amb titulació de Rel. Laborals/Graduat Social (valorable)
Idiomes:
CatalàDomini (imprescindible)
CastellàDomini (imprescindible)
AnglèsMitjà (valorable)
Temps d'experiència:
1 any
Condicions que ofereix l'empresa
Jornada:
Jornada Parcial
Horari:
09 a 13 o de 10 a 14
Perspectiva de la feina:
Estable
Disponibilitat d'incorporació:
15 dies
Sou:
(el salari és negociable)
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.